Bugün bebeğimin 40 ı cıktı bugüne kadar her zaman uyur uyanır sütünü içer geri uyurdu ama bugün bütün gün huysuzdu durmadan ağladı ve hic uyumadı .Şimdiye kadar gaz problemimiz hic olmadı şimdiden sonra gaz problemiyle karşılasır mıyım acaba kolik olabilir mi ?