Santaclarita merhaba hanımlar yazın hava gec karardıgı ıcın bebegınızzın uyku saatını ileri alıyormusunuz ?karanlık olsun diye (geceyı gunduzu kavrama açısından)
Mom9 Santaclarita kızım normalde saat 8de uyurdu hava aydınlık olduğu için oyalıyorum yarım saat daha ama daha fazla ileri atamam. Perdeleri çekip ona alıştırıcam