Papatyack 5ay 25. Gunumuz bes gun önce bi whatsp grubu actım esımle 😂😂 nıye?
su saatte uyudu bu saate uyandı dıye her seferınde yazdım besıncı gun baktım uyuma saatlerı ve nekadar uyudugunu kendıme yol cızdım hergun 2,3 arası uyuyo sa bır bucukta baslayıp uyuttum on dk da olsa kucagmdaysa da
sonra sanırım oda duzeni sevdı her aksam saat 10 da heryerını ılık su pamuk ile silip nınnı actım malum ewım hergun dusa musaıt degıl 😂sildim
simdi ıkı gundr 11 de uyuyor ku sabah 4,5 te uyurdu
yıne delıksız degıl sureklı kalkıyor ama alısacak ve kalkmayacak ınanıyorum ertleme bn cok ertelemışm