Gulsah95 Merhaba arkadaşlar 9 ay 22 günlük kızım var 8 adet dişimiz var fakat sanırım üst küçük azı dişlerimizi çıkartıyoruz bunun için rahatlatıcı ilaç veya bitkisel önerileriNiz varsa alabilir miyim?
Sltan45_a Gulsah95 karanfili döv zeytin yagına içine dök buz dolabında biraz beklet sonra dmaklara arada sür
Kubra6095 Gulsah95 canım bende tetagil kullanıyorum gayet memnunum huzursuzluğunuda alıyo inşallah hemen çıkarır kuzucuk 💕
Jelibon88 Sltan45_a bu fayda ediyormu benimde oğlum 9 aylik sanirim azilar geliyor çocuk dünyaya gediğine pişman oldu doğdu doğali diş sancisi çekiyor nerdeyse
gvnkbr Deletedmom55 bunu bı kaç kişiden daha duydum diş uclanmaya başlayınca suruluyomus galiba dimi ? Ağrıyı aliyomus
Ezgi_Kaya Merhaba osanit Türkiye’de satılmıyor malesef. Tetagil Granül buradaki muadili.içerik olarak çok benzer. Bende tetagil kullanıyorum. Oldukça memnunum