Şimdi uzm.dr alifuatserpen in sayfasında okudum rezene ve kimyonun bebeklere verilmemesi gerektiğini, beyin gelişimini etkilediğini anlatmış. Burada da bebeği gazlı olan annelerin verdiğini çok okudum o yüzden yazmak istedim. Rezene özellikle 4 yaştan önce vermeyin diyor. Emzirirken aşırı olmamak suretiyle içilebilirmiş sadece ama direk bebeğe vermeyin diyor. Bilginiz olsun..