SultannC Merhaba hanımlar kızım 3 aylık ve aşırı salyası var artık önü ıslanıyor salyasından o derece gören akrabalarım diş çıkarır gibi salya bırakıyor çok erkenden dişmi çıkarıcak acaba diyorlar Bi bilgisi olan var mı acaba neden böyle 🙄
Ecrinayazzz SultannC benim oğlumda 4bucuk aylık aynı şekilde dişle alakası yok henüz tükürüklerini kontrol edemedği için oluyor
Mrs_Mert SultannC Bizim de hemen hemen 3 aylıkken başlamıştı salyalarımız doktorumuz tükürük bezleri aktif olarak çalışmaya başladı artık o yüzden de akar demişti. Annemler de size söylenilenler gibi diş mi geliyo acaba erkenden demişlerdi ama 6 ayı bitirdiğimiz gün dişi patladı
Anne37- Benim oğlumda öyle fakat 1 yaşını geçti dişi çıkacak büyük ihtimalle diğer dişlerindede çok salyası akmıştı sanırım sizin bebiş biraz acele edecek 😊❤️
Anne37- Anne37- kulak kaşıma , ateş , aşırı salya , dili dışarı çıkarma , iştah kesintisi yada tam tersi iştah açılması varsa diş geliyor 😍
Anne37- Her bebek Farklıdır benim oğluma 3,5 aylıktı diş geliyor dedi doktor 8.5 uncu ayda geldi ilk dişi bazen belirtiler oluyor ama diş çıkmıyor