Senaustunbas Kizlar bir kez daha açmıştım böyle bir post 2 ay 8 günlük bir bebegim var ve sadece anne sütü veriyorum istanbuldan kocaeline aynı zamanda okula gidiyorum vize bitti çok şükür ama finallere var 20gune eğer elinizde varsa süt yardımcı olursanız çok sevinirim mama takviyesi yaptım yetmediği zaman gün boyu evde değildim çünkü ama alıştı ve beni istemedi çok küçük daha oyuzden bana yardımcı olursanız cok cok sevinirim 😍
Deleted0089 Senaustunbas süt kardeş oluyorlar biliyorsunuz dimi? Hayat bu ilerde evlenmek isteseler bile evlenemezler
Senaustunbas Deleted0089 biliyorum ve zaten kızı olan annelerden isticem bu durumun hassasiyetini biliyorum
Deleted0089 Senaustunbas ama fark etmiyor araştır Bi canım sonra senin yada karşı tarafım oğlu olursa onlarda kardeş oluyorlar sonuçta.. Onun yerine formül mama dene bence