Ikrazumra19 benim hamileliğimin son ayında cok oldu bebek büyüdüğü için yeri kalamdığından mideye baskı yapıyormus ultrasonla baktırdıgımda ayakları mideme baskı yapıyordu ve inanılmaz mide yanması mide yanmasına baglı bogazımda bir yanma acı tad oluyordu gaviscon kullandım doktorun onayıyla içer içmez keserdi doktorunuza telefonla ulasıp sorup kullanabılırsınız hamilelikte hiç bir zararı yokmuş korkutmayın kendinizi hiç bir şey yoktur saglıkla kucagınıza alıcaksınız Allahın izniyle 🙏