Merhaba kızlar. Benim 2 aylık bebişim var fakat ne yaptıysam yapayım son 1 aydır hiç sütüm gelmiyor yani bi kaç damla anca.kim ne derse onu alıp içtim veya yaptım zaten günlük 3lt su içiyorum ama kötü şeyler yaşadım çok takmamaya çalışsamda sanırım etkiledi oysa çok dua ettim sütüme bişey olmasın diye ama.bebeğim sinirleniyor zaten emmiyor süt gelmediği için sağıyorum iki göğüsten 10cl anca geliyor ne yapabilirim..son 4-5 gündür hiç gelmiyor sizce geri dolar mı..