Kızlar ya kızım emerken agzından mememi cıkardıgımda sütüm fışkırıyo acaba sütüm cokmu var yoksa kısa bi süreligine fışkırıpp bitiyormu? Cunku kızım emerken çok gidiyor heralde agzından cıksrıp aglıyor hızlı hızlı çektiği için kaynanam da sütün yok ondan emmiyo dedi bende hayır var fışkrııyo dedim azcık ucundadır diye fışkırıyo iki damlacık bişeydir falan dedi sence sütüm varmı? Bazen de emerken öbür mememde süt akıyo baya farketmiyorum atletim ıpıslak oluyor?