Musab34 Bende suni aldım ve artık ölücektim ağrıdan. Ebeye dedim ki beni hemen sezeryana al 3 dakika sonra gelicek bir sancıya daha dayanamicam dedim. Acıklığım 4cm di zaten. Epidurali vurulduğum an sanki gözlerim açıldı anlatamam rahatlamamı. 10 dakika içinde de tam açıklık oldu zaten. Kapıda annemler bekliyordu doğumhaneye giderken hatta hepsine ay ben çok iyiyim sakın üzülme anne falan demiştim😂 çatalda uyudum sürekli, o ağrıyla assla çatala dahi çıkamazdım asla. Ikınma hissimde gayet güzel geldi 5 6 kere ıkındım oğlum doğdu. Birdaha hamile kalırsam direk 4 cm olduğu gibi epidural isterim. Bel ağrısı falanda hiiç çekmedim sonrasında.