Geçen gün burda biri paylaşmıştı valiliğe başvurdum diye. Bu asılsızmış başvurmayın kızlar. Suç duyurusunda bulunuyot bunu yapanlara. Devletin iş yükünü fazlalaştırmak insanları oralara doluşturmak için yapıyorlarmIş. Hatta biri sormuştı e devletten olmuyor mu diye hayır valiliğe gitmel lazım demişti.
[img]https://i.hizliresim.com/vSAw1U.jpg[/img][/url]