Aysehasan Bebeğim 2 aylık oldu.bogazi sürekli hırlıyor.Emerken de nefes alirkende.Bu normal mi ne yapmalıyım bunun için.
Brsmom Aysehasan benımde canım serum fiZyolojık le burnunu temıZlıyorum ara ara oluyor bende anlamıyorum
Kaderrrasya Brsmom bende öyle biliyordum ama doktorum öyle dedi su verdim hergün şuan 6 buçuk aylık oldu bir problem olmadı
Tubishqo Evet su yasak ben çocuk doktorumuza danışmıştım bebekler sadece burnundan nefes alıp verdikleri için normal dedi ağzından almayı bilmiyolarmış benim de bebeğim 3 aylık hala ses çıkararak nefes alıyo bazen
Kaderrrasya Tubishqo evet bazı bebeklerde öyle olabilir ama normal soğuk algınlığı hırıltısı ise ılık su güvenlidir ilaçlara göre 😊