Normal doğum sonrası idrar yolu enfeksiyonu geçiren var mı? 10 gün önce doğum yaptım şuan idrara çıkarken ve bazen yürürken sancı giriyor. Arada sırt ağrısı şeklinde böbreklere vuruyor. Sağlık ocağına gittğimde bahsettim. Hemşire bol su iç dedi. ama böyle kendiliğinden geçer mi yoksa doktora gitmeli miyim bilemedim. Var mı yaşayan?