UmmSalih yaşadığım tecrübeden bahsederek anlatıyım bir sabah gürültülü gaita yaptı üşütmüştür dedim ve sonraki dışkıda öyle ve sonraki sonraki.. Bu şekilde günde 10 beze yakın ishal şeklinde dışkı olumca buna ateşte eşlik edince biz soluğu acilde aldık gaita ve kan testi sonucu rota pozitif çıktı tabi virüs oldugu için yapacak birşey yok eve gönderdiler bir tane hem bağırsak hem bağışıklık destekleyen damla verdiler adı enter… Ve biog.. Damla isim vermek doğru olmaz diye tam yazmıyorum ikisinide kullanarak bunlara ilave olarak bol bol su içirdim mamasını zorlada olsa kaşık kaşık vermeye çalıştım azda olsa beslenebildiği için hastnye yatışı yapılmadı ek gıda döneminde oldugumuz için patates haşlama pirinç lapası gibi gıdalarda yedirdim sonuç olarak biz aşısız 9.günde atlattık bu arada bizde dişten şüphelendik ama doktorumuz diş bu kadar ishal ve inip çıkan bir ateş yapmaz bu virüs belirtisi demişti daha tahlil bile yapmadan.. Geçmiş olsun.