sevda49 kıyafet aldım ben gelir gelmez dış poşetini çöp torbasına attık. Çamaşırları 60 derecede hemen yıkadım. Nerden bilebilirdim ki bebeğim doğmadan önce böyle bişey olacağın. Bebek alışverişinde hep hastane çıkışı tarzı şeyler aldık. Virüs var bi yere çıkmıyoruz. O yüzden aldım geçtim dükkan dükkan dolaşıp duracağıma.