Öncelikle anlaşma yapalım hediyemi alırım 🤣🤣
ben 20 yasında 100 kiloydum boyumda 1.82 yani yarmagül 😫😫 tam 40 kilo verdim ne ameliyat ne diyetisyen suan 28 yasındayım ve 4 ay once dogum yaptım 12 kilo aldm dogumda ve hepsinş verdim eniştemede bu otla 25 kilo verdirttim bende hala kullanıyorum cok kacırdıgım günler kızlar her aktarda var AÇLIK OTU adı içtiginizde bi 6 saat sonra bagırsagınızı komple boşaltıyo sıcak suya atıp soguyunca içiyosunuz su kaybı yapabilir bol su için günde kaç senedir içiypruö bi aıkıntısıda yok internettende bakabilirsiniz yalnız 1 hafta içtiyseniz 1 hafta ara verin çünkü vucut alışıyor ve aynı etkiyi gostermiyor ve hersey gbi bununda asırısı elbet zararlı ben 10 yaprak atarak içiyoruö az atıncada etki yapmıyor ve ilk içip tuvalete cıktıgınızda etkisini gobeginizde farkedeceksiniz tuvaletiniz geldiginde agrı yapabilir ama tuvalete cıkınca geciyor korkmayın uyarmak istedim inş etkisini görüp bana dua edesiniz 🥰