Spectacular benim bebeğimde tam 4 aylık 1,5 aylıktan bu yana rutinlerimiz vardı çok şükür hala devam ediyor şimdilik umarım bozulmaz bu aydan çok korkuyorum atak ayı diye 😁🤲🏻9 gibi altını alır pijamalarını giydirir emzirip öper konuşurum gece lambamızı yakarım beşiğine yatırırım ninni söylerim 10 dk içinde uyur 9,5-10 arası uyumuş oluyor yani .Gece sabaha kadar 3 kere emmeye kalkar 8,5ta uyanır. 1,5 aylıktan bu yana böyleyiz çok şükür. Ama gündüz uykumuz hiç Yok yarım saati geçmez uyuması