aysecik_c Arkadaşlar zayıflama çaylarıyla zayıflayan var mi hangisini kullandınız geri kilo aldınız mi ☺️
Deletedmom99 aysecik_c ben diyetisyenim lutfen hazir cay tuketmeyin iceriginde cok fazla uyaran var zayiflarken sagliginizdan oluyorsunuz emzirme surecinde dengeli beslenip bol su tuketin. Bitince de diyete girersiniz kolaylikla verirsiniz 😍
Bendeanneoldum aysecik_c forx5 iron tea kullandım çok memnun kaldım 10 kg yakın vermiştim geri almadım hamile kalana kadar hamile kalınca da gebeliğim boyunca sadece 8 kilo aldım doğumdan sonra yine eski halime geldim
gokalpkus Hayalimmmm emzirirken kullanılıyor mu? bide gerçek ürün olduğunu anlayabilir miyiz instagramdan
Sevimkoroglu Zayiflama cayi tam bir pismanlik birakinca misliyle geri aliyorsunuz kiloyu ve butun horman dengeleriniz bozuluyor
Deletedmom132 Merve evet ve her gun wccikaridgi icin bağırsakların ona alışıyor bırakınca cikamiyoeun
Bendeanneoldum Neslihanysldl henüz başlamadım tekrar ama 6. Aydan sonra başlanabiliyo emzirirkende süt attırıcılığıda varmış aldğım bayan öyle demişti