bsk89 Kizlar merhaba 7.ayımız bitti ve ben hala regl olmadım ama son haftadr haff bi ağrı var kasiklarimda acaba bu yakın zamanda olacağım demek mi ki yardımcı olur musunuz
Sareveduygu Döktürüm 6sy adet görmemek normal ama 6atu geçer ve hala adet görmezsen gel demişti. İsterseniz bi kadın doğumcunuzla görüşün