gzmemr Merhaba, 17 aylık bebeğim larenjit oldu başına gelen ya da bilgisi olan arkadaşlardan ne yapmam gerektiği konusunda bilgi almak istiyorum. Teşekkür ederim.
17062019 gzmemr merhaba.benim oglum da yakalanmisti.her mevsim gecisinde tekrarliyor ne yazikki.evde buhar makineniz varmi? Onun ilaci pulmicort ve ventolin.sık sık buhar vericeksiniz.ilerlerse cigerlere iner.antibiyotik tedavisi de gerekebilir.doktorunuz hangi asamada oldugunu soyledi mi.?geneldr gunduz bisry olmuyor gece yarisi kopek havlamasi tarzinda oksuruk oluyor.
gzmemr 17062019 evet evde buhar makinem var doktorumuz bi ilaç verdi ama bakmadım üzerine sabah aksam buhar vereceğimizi söyledi …ve antibiyotikte verdi …aynen öyle nefes alamıyordu cok korktum biranda öyle oldu nefes alamayınca korkuyor ağlıyordu bu defa …hastaneler ne kadar tehlikeli olsada bu aşamada gitmek zorunda kaldım …sorum şu peki bitki çayıda versem olur mu ? Ve bu hastalık kac günde geciyor çok korkutuyor çünkü beni cevabınız için teşekkür ederim
17062019 gzmemr bitki cayi hic vermedim ben o surede o konuda bilgim yok maalesef.ama geciyor.1 hafta gibi bir surede.benim oglumun birkeresinde cok ilerlemisti.acile goturduk kortizon igneyle rahatladi nefes alabilmisti.antibiyotigi ihmal etmeyin.buhar ilaci da ventolin gunde 4 defa pulmicort da sabah aksam 1 defa seklinde veriyordum ben.doktor oyle demisti