Mutlubiranneyim Selam kızlar bugün 3tane aşı oldu oglum.ateşini şimdi ölçtüm 37,2 normalmi yada ateş düşürücü vermelimiyim.
mikkonunannesi- Mutlubiranneyim ateşi vsr ama çok yüksek değil bence verin doktorum 37.5 görünce verebilirsin demişti ağrısını da olur onu da alır demişti
Mutlubiranneyim Emna_1903 ya nebilim canım biraz sıcak gibi geldi banada oglum iki ay 11 günlük.sınırı geçer geçmez ateş düsürücüyü vermem gerekiyo mu.
Rbia Mutlubiranneyim normal 37.5 ateş sayılıyor vermeyin bence. Kendi vücudu savaşsın mikropla bağışıklığı güçlensin.ateşi çıkarsa ılık suyla eklem yerlerini silin dha da yükselirse öyle verin.
Mutlubiranneyim Rbia bağışıklıgı açısından dogru söylüyosunda ben panikliyorum heralde ama 38e dogru çıkarsa veririm.
ikiprensesannesiiiii Mutlubiranneyim aşı durumunda 38 dereceye kadar bekleyin. Vücut direnç göstersin biraz. 38 i geçerse ilaç verirsiniz
Mutlubiranneyim Asyaaihsnser çok geçmş olsun ama 3tane birden yani bilmiyorum saglıklımı oldu bole anlamadım.
BurcuuY Mutlubiranneyim hayır verme canım 37.2 çok yüksek deil benim kızımın normalde bile gün içinde 37.2 oluyo
BurcuuY Mutlubiranneyim 38 e kadar beklemelisin ki vücudu mikroplarla savaşmayı öğrensin canım panik yapma takip et sabaha kadar
NurYolcu Bize doktorumuz ateşi 38.3 ün üstüne çıkmadığı sürece ilaç verme aşının amacı bağışıklık kazandırmak ateş düşürücü bunu engeller demişti
Rbia Mutlubiranneyim aynen canım hiç panikleme bişey olmaz yüksek değil. Benim kızımında ilk 2 aşılarında ateşi çıkmıştı hiç vermedim duşa soktum ılık suyla sildim hep çok şükür bağışıklığı güçlü diğer aşıların hiç birinde çıkmadı ateşi