Baharece yani şöyle her bebek bir değil fazlasını çıkarması ayrı ama baya kusması ayrı. Benim bebeğim de de denedim 1 gün arayla sütlü tatlı yedim yediğim günün ertesi gün baya kustu 2 sefer de de ama döküntü yok alerji yok her şey olacak diye bir kaide yok. Fakat yeğenim de de reflü var o da aynı gibi kusuyor durmadan fışkırır gibi denemeniz lazım önce. Yedikten sonra hemen yatırmayın 30 derece açı ile yatsın az az sık sık emzirin önce reflüyü araştırıp deneyin sonra süt deneyin öyle izleyin bakalım. Şimdi doktorlar Online görüşme başlattı ben öyle görüşüyorum doktor ile gitmemek için.