EP- Aşı zamanı geçtiği halde yaptırırsanız öyle bir risk var, doktorumuz öyle demişti. Onun dışında yan etkisi olan bir aşı değil tabi bebeğiniz aşırı alerjili bir bebek değilse. Ben farklı sebeplerden yaptıramadım konu para değildi ama çok pişmanım. Kesinlikle yaptırın derim. Geriye kalan hiç bir aşıyı es geçmedim. Özellerde dahil.