Ozge77 Herkese iyi akşamlar. 1 aylık kızım var. Sagmis olduğum sütü icmiyor. Nezaman versem kusarak geri çikartiyor. Basiniza boyle bir durum geldimi? Yardimci olurmusunuz??
Ozge77 Guler_bsr ya oyle bir durum olsa gogsumu de emmek istemez. Beni çok güzel emiyor. Hatta bazen tokmu acaba diye dusunuyrm. İstemedigi an gogsumu veriyorm. Hemen emıyo.