Ben güvendiğim markanın tam yağlı sütünü alıyorum marketten. Yarım yağlı olanlar iyi tutmuyor çünkü. Kaynayana kadar yüksek ateş kaynadıktsn sonra bi 5-6 dk orta kısık ateşte devam ediyorum. Sonra ılıyıp mayalanıcak sıcaklığa gelince kendi yoğurdumdan 1,1buçuk tatlı kaşığı koyuyorum az karıştırıp kapağının arasına havlu peçete koyuyorum. güzelce örtüye sarıyorum yoğurdu. 6 saat bekliyor. Sonrada bikaç saat buzdolabında bekletiyorum ve yoğurt hazır☺️