Merhaba sevgili anneler;
6 aylık bebeğime yaklaşık 20 gün önce uyku eğitimi verdim çok güzel uyum sağladı ama 6 aylık asimiza gidip geldik iki gün huysuzluk yaptıktan sonra uykularimiz tekrar gitti bir işe yaramıyor şuan da rutuinimiz. Gündüz uykumuz hiç yok motor gelişim için gündüz uykuları çok önemli ama biz de yok bebişim çok uykusuz ve huysuz oluyor ben de sürekli onunla olup diğer işlere de koşmaya çalıştığım için aşırı yorgun ve bitkin durumdayım sizin yaptığıniz uygulamalar neler