Mirayecem Kizlar bebeğim 22 günlük 4200gr dogdu. Doğduğundan beri mama takviyesi ile gidiyorum. Emziriyorum doymazsa mama veriyorum. Sütüm çok fazla değil çünkü. Hipp kullanıyorum ama çok fazla gazı olmaya başladı. Önerebileceğiniz mama markası var mı??
Deletedmom336 Mirayecem aslinda bebekten bebege degisen bi durum bu biraz deneme yanilma ile bulunabiliyor kolikse ozel mamalar var
HamzasMomy Mirayecem şu mama iyidir diyemeyiz her bebek başka oluyor. Ama zaten gazlı bi bebekse marka pek farketmiyor gaz her türlü oluyor. Çok çektik bizde 4 - 4.5 aylıkken kesildi. Bol masaj yap yanına ayaklarını oynat. Biz gaz damlası kullandık sab simplex her mamadan memeden önce verdim. O biraz rahatlatti
Zeyno12 Mirayecem canm benim bebeğimde 22 gunluk. Ben anne sutuyle besliyorim ama sadece geceleri 1 kez mama veriyorum sma kullaniyorum ilk cocugimda da sma kullanmistm anne sutine en yakin mama . Doktorumuz kesinlikle smayi onerdi. Hic bir gaz problemi yaşamadm kesinlille oneriririm👌
Elifhanim Bn bebelac gold kullaniyrm gaz skntisi yok cok sukur ama her bebekte aynimi olur bilemiyorum
CigdemAras İlk doğdugu gunden berı Sma verıyorum gaz problemi yaşamadım hiç ve bebegım guzelde kilo aldı