Gdogru merhaba canım. Benim oğlum şuan 6 ay 20 günlük. 6 aylık olana kadar gaz yapan hiçbir yiyecek yemeddim. Soğan, prasa, lahana, nohut, kuru fasulye v.s 6. Ayda bağırsakları gelişmeye başladığı İçin yeni yeni yemeye başladım. Önerim, daha çok erken. Biraz daha sabret çünkü gaz Dönemi geçmiş değil bebeğinin 😘😘