Firdevs199 ahahhaha seninkii fazla yüzgözmüş.Valla bizimki seviyeli orusburuslardandı. Hiç muhattap olmadık o yüzden bi kaç sefer eşime benide alırmısınız işe gderken demiş eşimde bana söyledi, somra işyerinden bikaç kişiye dha seviyesiz hareketleri olmuş, eşim onun üstüydü. Bana anlattı çıkartayım mı isten fikrin ne dedi bende şikayetler doğruysa çıkart dedim çılkarttı 🤭 tabi kmse ekmeğinden olsun istemeyiz