Sibelemrekaya Doğma büyüme oralıyım konya gelin geldim cok guzrl antep öncelikle insanlik var orda samimeyet dosluk var orda canim antep cok özlüyorum cok
Kereminannesi58 Sibelemrekaya 3 senedir burdayim boyle bisey gormedim 😑 belki yasadigim.yerle alakaludir