Bunu aylardir asamiyorum.Bebegi sadece emen ve aylardir dogru duzgun agzini acmayan ve duzelen var mi?Yiyen bebek gorunce aglayasim geliyor kizim yemedigi icin😔Allaha sukur sagligi yerinde ama hic yemiyor,2-3 gunde yarim tabak corba anca.Emmeyi azaltamiyorum da aglama krizlerine giriyor.Nasil duzelir bu?