Asli123 Yatış şekliydi. İlk 3-4 ay ben hep yüzü bana dönük olacak şekilde yatırdım. Çocuğun bi taraf dümdüz oldu. Artık görenler ne yapmışsın bu çocuğa filan diyince bana da dank etti korktum. Bi kontrolde doktora sordum hiçbir şey yapmana gerek yok büyüdükçe kendiliğinden düzelecek dedi. 9 aylık olduğunda dışardan farkedilmiyordu ama yamukluk vardı, şimdi 11 aylık kalmadı gibi.