Mirayy00 Bebeğim kendini cok kasiyo sıkıyo istediği bisey olmasin kucağa alınmasın istediği oyuncağı felan vermeyince kucaktayken yerdeyken okadar sıkıyo ki kendini kıpkırmızı oluyo bu hareketini nasil biraktirabilirim acaba 6 ayligiz bu arada
Deletedmom201 Mirayy00 ama neden bıraktıracaksınız ki ? Yani normal şeyler istiyor bebeğiniz ve siz yapmayınca böyle tepki veriyor. Bu tepkiyi değiştiremezsiniz. Dili yok bebeğin yapabildiğinin en fazlasını yapıyor.bu duruma gelmemesi için sizin onu kucağınıza almanız lazım yada istediği oyuncağı vermemiz lazım. Tehlikeli birşey istese anlarım dediğinizi ama istekleri çok normal
Nagehan08 Mirayy00 benm bebeğimde başladı kendini sıkmaya, 6buöuk aylığız şuan. Ama bişey istediğinden değil. Oyuncağıyla oynarken, yemek yerken, durup dururken anlayamadım ben de, geçmişmiydi ıkınması..
Defnemm22 Mirayy00 benim kızım da 1 yaşında Bayadır yapıyor bunu sinirlendiğinde ve sevindiğinde bu aralar çok yapmaya başladı emerken de yapıyor doktora sordum normal dedi ama fazla yapıyor sanki ya
Mirayy00 Deletedmom201 ama normal değil gibi geliyo daha yeni yapmaya başladı hani desem yalnız bırakıyorum surekli kucağımda istediği şeyi verene kadar veya yapana kadar kıpkırmızı oluyo kendini sıkmaktan
Deletedmom201 Mirayy00 ama normal. Çünkü bebeğiniz bir şeyleri farkediyordu yapmak istiyor. Gücü olsa kendi alacak. yada şöyle söyleyeyim. Durduk yere bu hareketi yapsa evet anormal ama bir etki tepki meselesi var. gelişimini kötü yönde etkilersiniz.istediklerini kulak verin.
Mirayy00 Deletedmom201 normalse cok sevindim korkuyodum çünkü ama ilgisiz bi annede değilim elimden geldiğince kaliteli vakit geçirmeye çalışıyorum aglatmamak icin elimden geleni fazlasıyla yapiyorum ama nerde eksik kalıyorum bilmiyorum
Deletedmom201 Mirayy00 hayır hayır ilgisiz bir anneymişsiniz gibi anlaşılmıyor.aksine hareketlerine dikkat edip merak ediyorsunuz sebebini Anlıyorum sizi.öyle görünce çocuğunuzu böyle bir karaktere sahip olacak istediklerini böyle direterek yaptıracak diye sanıyorsunuzdur. Ama bunun için daha çok erken. İstediklerini yaptırmaya 1.5 yaş civarı başlıyorlar. sinirlenmeleri de öyle. 1 yaş sonrası hatta 2 yaş. 1 yaşına kadar gördüğünüz tüm tepkiler sinir değil sadece bebek bu şekilde ifade edebiliyor kendini. Ay ay gelişimin özelliklerini takip ederseniz daha kolay olacaktır. 🌸