Efemm benim kızım da öyle, 2 aylıkken başladı ebeye sordum ellerini keşfediyor, gelinin olağan süreci bu dedi. Bir sonraki evre ellerini izlicekmiş, sonra da tutmaya uzamaya başlıcakmış. Komple yumruğunu sokmaya çalışıyor, girmeyince de sinirleniyor bağırıyor