bbmbbm doktorumuzhastaneye acil dısında hasta kabul edılmıyor ana saglıkta yaptırın demıstı 2 hafta once ana saglık ta yaptırdık asısını hemsıre sadece ates takıbı yap dedı. Agrısı yoktu aslında bıraz once basladı ac degıl altı temız uykusı yok yenı uyandı bas bas bagırıyor bırde hıc boyle yapmazdı yavrum. Aşı ya bagladım bende