Kader46-yldzzzz On aylık olucaz ama hala ağzında tek bi dişi bile yok diş etlerinde kabarmalar var ama dişi çıkmadı bi türlü ben mi tedirginlik yapıyorum geciken var mi sizde de
Agg0207 Kader46-yldzzzz benim kızım 9 buçuk aylık çıkarttı arkadaşımın kızı 15-16 aylıktı ilk dişi çıktıgında çok normal daha 16 aya kadar çıkmaması normal demişti bize doktorumz
Ozgecinar Kader46-yldzzzz bizimde 11 aylıkken çıkmıştı ilk dişimiz şuan 18 aylık 9 dişi var ogünden bugüne aralıksız diş çıkarıyor 🤦♀️
Demirac19 Kader46-yldzzzz oğlum yaşından sonra çıkardı 😅 okadar bekledim artık çıkmicak sandim. Merak etmeyin geç değil zamanı gelince çıkar elbet hem geç diş çıkarması daha iyi
Kader46-yldzzzz Agg0207 ya bi çok kişi diyor ama insan yine de tedirgin oluyor diş Çıkarma ilacı filan varmış sanırım bi deponu da düşündüm
Agg0207 Kader46-yldzzzz yok daha neler . Canımbırak dogal bir şekilde çıkartsın dişini herşeyin zamanı var yani diş çıkartsa ne farkeder çıkartmasa ne farkeder senin için sağlıklı olsunda gerisi boş.
Alyaduru Kader46-yldzzzz niye çıkmıyor bişey mi var ne zaman Çıkıcak diye her kontrolle doktorumuza sorunca adam da artık dayamadı korkma kimse dişsiz kalmıyor dedi😂 ondan sonra rahatladım arka arkaya birden çıktı sonra
NurcanBOSTAN Acele etme cnm bizimkide yasina girmeden hemenn önceki hafta 2 +4 seklinde cikartip bir hafta anami aglatti 😁👍👍
Kader46-yldzzzz NurcanBOSTAN yaaa o kadar zor mu oldu 🤭 tecrübesiz anneyim henüz fazla takıyorum bazı şeyleri 🙈
canparcam123 Kader46-yldzzzz oğlum 14aylıktı çıkardı doktora götürdüm çok endişe ettim ama çok şükür bi sorun çıkmadı.
Kader46-yldzzzz canparcam123 ben de sürekli acaba vitamini mi eksik d vitamini ilacını mı veremiyorum diye düşünüp duruyorum kafama çok takılıyor bi tane çıksa diğerlerini beklerim ama o da yok😅
Kader46-yldzzzz [silindi] daha önceden diş yerinde bi değişiklik filan farkettiniz mi yoksa bi sabah birden bire mi çıktı🙈
NurcanBOSTAN Kader46-yldzzzz takma takma sabret disler gelince de sakin ol her cocuk ayni olmuyor bizimkinin atesi cok çıkmıştı 2 3 gun sonra patladi disler geçti 👍🤲🤲 simdi buldugu yerde kitliyor etimi budumu dana 😱❤🧿🤲👍
NurcanBOSTAN Kader46-yldzzzz oğlumun adi Emir Can biz ne diyoruz 😱😱 Kemircan 😱 pirana 😱😱 elimi bir ısırdı resmen kan oturdu o minnacık disler nasil bu kadar acitiyor ya 😱😱😡
pelo Kader46-yldzzzz bizimkide 1 yaşına geldi anca çıkmaya başladı 😂 ne kadar geç o kadar iyi eğer emen bi bebekse 😂
Areliko Kader46-yldzzzz 9,5 aylığız bizde.4.aydan belli kulaklarını parçalayarak ağlıyor ama hala diş namına gelen giden yok 🙄🙊