1 yaş anneleri evde neler yapıyorsunuz bebeklerinizle? Bizim atak dönemi yeni bitti bu sefer de diş geldi. Son 2 gündür aşırı mızmız. Normalde hiç tv izletmedim 2 gündür ufaktan izletmeye başladım. Kitap okuyoruz vs ama gün çok uzun baş edemiyorum. Siz neler yapıyorsunuz? Nasıl aktiviteleriniz var paylaşın lütfen. Hiç istemiyorum tv ye alışmasını falan.