Ben de 7 martta doğum yapmıştım. Normalde doğumdan önce hergün büyük tuvalete çıkardım doğumdan sonra bir kaç gün çıkmadım. Çıkamadım değil, olmadığı için çıkmadım 🤭 Siz de bekleyin bi kaç gün, endişelenecek bi durum değil bence daha yeni doğum yapmışsınız 🌸