Emrefeninannesi10 Bebeğim 6 aylık çoğu zaman ayaklarımda sallıyorum nasıl kendi başına uyutmaya alıştırabilirim benim gibi olanlar varmı😏
Seyma06 Emrefeninannesi10 bende aynı durumdan mağdurum canım hele şu sıra saat başı kalkıyor desem yeri
senasahin Emrefeninannesi10 benim oğlum 4 aylık kendi kendine uyumaya alıştırdım hergün aynı saatte yatırmaya uyku rutini oluşturmaya çalışın.uyku tavşanı var mesela onu veriyorum emziğide battaniyesini örtüyorum gün içinde hep bu şekilde uyuyor.
Emrefeninannesi10 Seyma06 10;30 gibi yatırıyorum daha doğrusu şimdi olduğu gibi ayaklarımda sallıyorum uyuduğu zaman sadece emmek için ağlıyor emzirdikten sonra uykuya devam ediyor ama ben ayaklarımda sallamadan uyumasını istiyorum tek sıkıntım o
Emrefeninannesi10 Taze_1anne Bazen bende yaşıyorum bu sıkıntıyı ama katlanıyorum ağlaması yok en azından emmek için kalkıyor saat başı belli olmuyor oda