Canım korkma rahat ol. Belli bir zamanda hareketli olur verir belli bir zamanda iştahı olmaz. Yiyorsa iştahı varsa bu onun en doğal süreci. Sonuçta sen zorla ağzına vermiyorsundur.Benim oğulun da 6 aylık.Bizde hemen hemen aynı kilolardayız sizinle. Sen etrafın söylentilerine de kulak asma.