Aysel_28 sadece göğsünüz semsert olduğu zaman denemeyin biraz yumuşak olduğunda verinki kavraması kolay olsun, bide kahverengi kısmın tamamını verin olayı da abartı öyle bişey yok bence, silikonla zaten 3 aya doğru göğüs ucunuz biraz daha çıkıyor o da tutmasında kolaylık sağlıyor.. önemli olan alttan destek vermek ben şuan sadece desteği göğsümün altından tutarak veriyorum üstü sıkıştırmıyorum hafiften bükmek yeterli , biraz büyüsün kendisi başarıcak zaten😌