Bebegim 2 ay 15 gunluk henuz bir uyku duzenimiz yok dun mesela gece 3de uyudu oglende uyanikdi aksam da smdisaat aksam 8 suanda da uyuyor 3 saattir demem o ki cok duzensiz nasil bir duzen yapabilirim ne zaman baslamaliyim yada akil verirmisinz neler yapmam lazim