Merhaba hanımlar oğlum 6,5 kilo prima premium care 3 numara kullanıyorum.2 numara kullanırken böyle sorun olmuyordu ama taşma sorunu yüzünden 3 e geçtim.3 numarada bebeğimin poposunu harita gibi yaptı acaba küçük mü geliyor diyeceğim ama kilo aralığında ya da cok mu sıkıyorum bilemedim.Aynı sorunu yaşayan var mı?