Bende sezaryen doğum yaptım 2 ay önce 2 ayda toplasan 3 kez çıkmışımdır büyük tuvaletime taki 2 hafta önceye kadar😊😊😊 birinin tavsiyesi ile sıcak suyun içine 5 6 tane kuru karanfili kırıyorum 5 dk beklettikten sonra içiyorum demlenince inan bununla hergün tuvalete çıkıyorum o kadar rahatladım ki Kayısı suyu filan biz zaman sonra kilo yapar diye kısa süreli kullandım artık ağlıyordum tuvalette en son şurubu denemeden önce bu karanfil çayını deneyeyim dedim ve çok şükür derdime derman oldu hem doğal hem lezzetli mis gibide kokuyor. Tavsiye ederim💕💕💕