Ertastwins merhaba benim de ikiz kizlarim var. 3 ay 10 günlük. Biri bildigimiz tombis digeri ufak tefek. Yapi olarak zaten biri minyon biri daha balik etli :) boylari da farkli kilolari da gittikce açılıyor. Gayet normal demişti doktorum. Gelisimleri de ayni olmuyor. Minyon olan cok erken aguladı sesler çıkardı, digeri ondan 15 gun sonra falan basladi mesela.