Arkadaşlar kizim 16 aylık olmak üzere 5 gün sonra. Neyse sorum hala 8 disi var ve üstte 4 yan azı dişlerinde yine üstte 2 yanı toplam 6 diş üstte iki dis altta böyle saçma diş çıkarma şeyi olur mu ben anlamadım var mı bizim gibi olan iyice pimpirik oldum doktora da gidemiyoruz. Anormal bir durum mu bu normalde sırayla çıkarılmıyor mu ?