Kızlar Biz köye geldik taşındık bugün sonunda. Zaten dün söylemiştim burda eşyalarımızı topladık diye. Ankara mamak da oturuyorduk tasinacagimiz köyde öyle fazla uzak değildi zaten bugün el birliğiyle taşıdık evi. Size bir soru sormak istiyorum kizlar. Eşime fabrikadan 1 hafta izin vermişler. Bu hafta evde yani. Benim kendi ailem de bizim oturduğumuz köye fazla uzak değiller en fazla 15 dk çarşıya. Burda taşındığımız evde bazı eksikler var ve bu eksikler lazım olan şeyler ve küçük oğlumun sütü bezi bitti çarşıya inip almak zorundayım. Yarin sabah köyden servis ile çarşıya inip alırım diye düşündüm. Tabi eldivenim maskem hazır. Esim bana dedi ki dün istersen baban arabayla alsın gelsin seni ama yada boşver allah korusun virüs bulaşır sakınmak lazım onda varsa bile bize bulaşır dedi. Gelse bile eve girmez dedi.Neyse ben ağzımı açmadım birşey demedim. Az önce işten geldi babasıyla konuştu telefonda. Babası tir şoförü. Ne zaman geleceksin baba bahçeyi sürelim artık dedi eşim babasına oda gelcem süreriz şimdi eve gidiyorum dedi. Yanı yarın falan gelecekler. Kendi benim babama gelmesin eve girmez gelirse bile dedi. Bende yarın çarşıya gitmekten vazgeçtim ailesi annesi babası gelirse cocukları öptürür bu salak adam şimdi güvenemiyorum sizce ne yapmalıyım.?