Bebeğim 15 günlük sağlık ocagının araması sonucu tsh değerinin çok yüksek oldugunu (41) öğrendik bugun endokronoloji uzmanına gittik tekrar ölçtü ve değer 51e yükselmiş dedi eutyhrox 50 mg verdi . Cok endişeleniyorum ilk defa anne olan biri olarak . Sizin basınıza geldi mi kızlar önerebileceğiniz bir şey ya da İzmir içi bir doktor var mıdır acaba ??