Merhaba hanımlar 16 aylık bir oğlum var eskiden kaşıkla beslenmede sorunumuz yoktu şimdi Kaşıkla ne olursa olsun yemiyor ısırarak köfte ekmek bu tarz seyler yemek istiyor hep ısırarak elinde yemek istiyor bu yüzden ne çorba ne yemek yedirtmiyorum böyle bir sorun yaşayıp bu sorunu asan yardımcı olabilir mi 😔